> Follow ¦Dashboard <
Chocolate.


About Item Story Credit


Jeless gila-gila weyy
14 November 2011 | 5:24 PM | 0 chocolate
Haha,update pasal Greyson Chance lagi. :)Kitew kan memang shuke sangat-sangat dekat dia.Ahaa,tadi dekat sekolah aku asyik cakap pasal tu jaa dekat kawan aku.Sampai kawan aku cakap hg ni asyik GC jaa.Biarlaa,hampa cuma dengar jaa.xD

Tadi dekat sekolah macam sebang-sembang pasal GC tu,Nad boleh terpikir tanya Shan pasal JB vs GC.Yalah,Shan tukan dulu terlalu obses dengan Justin Bibiaq tu.xD Kami tanyalah "Shan,u minat tak Greyson Chance?"dalam hati aku dah agak dah dia akan suka punya."Ya,i minat dia,"K,kami terima kenyataan Shan suka dekat GC.Ahaa,jumpa yang baru lupakan yang lama.Oii,tak setia langsung.Jeles arr tengok depa pun suka. :D

Tadi bukak efbee,ada Miee post blog budak tu.Aku pun bukalah.Terkejut kitew.Awak tau tak,budak tu boleh jumpa GC.Auww,jeles gila weyy.Kalau jumpa macam tengok cenntu jaa takpalah.Ni,dia boleh peluk dengan GC lah,boleh cakap dengan siap dapat souvenirs lagi.Wahh!Jeles kitew.

Kitew taktau nak cita macam mana.Bukak jalah blog budak tu.Nahh Greyson Tina.Tak percaya lagi?Untunglaa,kakak tu baru umur 14 dah boleh jumpa GC.Memang untung gila.Dahlah dapat souvenier lagi.Auwww,jeles. :b

\\Kitew ambik dari Tina Greyson//
Hoyy,dahlah GC tu comeyy. :)

OLDER POST | NEWER POST

\\Kitew ambik dari Tina Greyson//
Hoyy,dahlah GC tu comeyy. :)

OLD / NEW